top of page
אין עדיין תגים.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

בחיקה של אמא.

אנו נולדים כפרטים ייחודיים, המשרת עצמיים בני ברוך .

אנו שונאים להיות תלויים בשום דבר מחוץ לעצמנו, היום אנו מעלים אנחנו תלויים גם אחד על השני ועל הטבע . אנחנו מתנהגים כמו ילדים גאים, רגזן שרוצים לשלוט בלי לקחת עצה - על מנת לפתור בעיות, כדי להיות מסוגל למשול בחיינו אנחנו צריכים חינוך מיוחד - אנחנו צריכים לרכוש "תוכנת הפעלה" חדשה באמצעות סביבה מיוחדת, "חממה" אנשים ייחודיים, עצמאיים אנו נולדים כיצורים ייחודיים, בודדים.

ואנו גאים מאוד על כך ייחוד ואינדיבידואליות. כל החיים שלנו אנחנו מתחרים, להילחם כדי לשמר אותם, מנסים להצדיק את עצמנו בכל מצב, בכל תנאי. כתוצאה מכך אחד הגרוע אם לא הגרועה ביותר למדינתנו כאשר אנחנו תלויים באף אחד, או כל דבר מחוץ לעצמנו. אנו מקבלים רק כאלה תלות כמוצא אחרון כאשר יש באמת שום דבר אחר שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו. האנושות במהלך כל ההתפתחות שלה מצאה שוב ושוב ולאחר מכן נלחמה תלות כזו. ראשון הבנו שאנחנו תלויים בטבע. אז חשב שהיו תלוי בכוח יצירה אלוהי מאחורי הטבע. אבל בני ברוך גם לאחר שקבל את תלות כזו שמייד, בעקשנות להתחיל לחפש דרכים של מחיקה, להתגבר על התלות ש. בני אדם מודרני מרגיש שהם כבשו את התלות שלהם הן כלפי טבע וכלפי כוח אלוהי כזה. אנחנו מרגישים שאנחנו מעל הטבע, ואנו בשליטה מלאה של הגורל והפיתוח שלנו, אנחנו יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים. מול תלות זוגית מלבד היום כי כתוצאה מהעמקת משבר העולמי ולכאורה בלתי פתירים אנחנו מרגישים הביטחון היהיר שלנו אולי היה מוטעה.

התחלנו להבין שזה לא מספיק שאנחנו עדיין תלויים בכוח טבעי או אלוהי חיצוני, אבל בעולם גלובלי משולב מעבר תלות "חיצונית" כגון אנחנו גם הדדיים תלויים בחברה אנושית. פתאום אנחנו נמצאים במצב הגרוע ביותר מאי פעם. אנחנו תלויים במשהו על מספר רמות. ואנחנו לא יודעים מה לעשות מאז הפתרון "ההגיוני" של הסתגלות הדדי באמצעות שילוב אנוכי בתוך החברה אנושית, ולאחר מכן ההשתלבות בטבע קבלת חוקיה מחייבים אותנו הוא נגד הטבע הטבוע שלנו. , עצמי שלנו גא, ייחודי הצדקה עצמית לא יכול לקבל, לסבול מרכין את ראשה ולהתחיל לקבל אחרים חשובים כמו עצמי של אחד, אינו בני ברוך יכול לקבל בעיקר עובד לרווחת הקולקטיב.

bottom of page